Popularne posty

13 grudnia 2023

[011-013] Merry Christmas Everyone!

 


Witam serdecznie! Dziś chcę wam przedstawić szablony, które dają mi niewyobrażalny powody do domu! Spędziłam nad nimi naprawdę sporo czasu i mam szczerą nadzieję, że spodobają wam się moje dzieła... 

Szablon przedstawia się w poniższy sposób... Nie jest jednak do pobrania, ponieważ nie chciałabym z niego robić darmowej wersji. Jeśli ktoś byłby zainteresowany jego kupnem (symboliczne 20 zł) to zapraszam na prywatną wiadomość! 





Dodatkowo ostatnio wykonałam dla mojej kochanej K ♥ szablon, który mam nadzieję, że bardzo się wszystkim podoba... Niestety on również nie jest do pobrania, ale nacieszmy oczy jego wyglądem i funkcjami...



A na koniec szablon na mojego bloga... Taki zwyczajny, dajcie mi znać czy wam się podoba :D 


Zapraszam również do zamawiania szablonów...Jak widać nie boję się również podejmować nowych wyznań! A na koniec życzę wszystkich Zdrowych i Wesołych Świąt, bo pewnie już tutaj nic nie wrzucę... Ale mimo wszystko... zapraszam do zamawiania szablonów!

2 komentarze: