Popularne posty

02 sierpnia 2022

[003, 004] Be yourself; everyone else is already taken.

 



Nie jestem dobra w wymyślaniu tytułów, więc macie cudowny cytat. Cieszę się, że już po raz drugi spotykam się z wami właśnie w tym miejscu. Wciąż żyję ogromną nadzieją, że uda się odtworzyć znacznie więcej takich stron i powróci życie na blogspocie. 

Przed wami mam dzisiaj dwa szablony i mam nadzieję, że się spodobają:


Pobierz
Yor [Spy x Family]
Szablon nie wyszedł do końca tak jak chciałam – ostatecznie jednak zostawiam go wam do dyspozycji w takiej formie. 

Pobierz
Gojo Satoru [Jujutsu Kaisen]
Uwielbiam tego człowieka, choć nie jest moją ulubioną postacią z tego anime. Mam nadzieję, że szablon wam się spodoba i podbije wasze serduszka...



3 komentarze:

  1. Hej, mój blog wygląda tragic, więc może uśmiechnę się po jakiś ładny szablon u Ciebie? :D Nie wiem, czy wykonujesz na zamówienie.
    BTW, pisałaś, że jesteś ciekawa moich pomysłów na kontynuację opo o Big Bang - dodałam tam już parę rozdziałów, więc jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam😄😄 (butterflyyoja.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Jestem bardzo zadowolona, że chciałabyś zamówić u mnie szablon! Zapraszam Cię do kontaktu na Google Chat – myślę, że to będzie najlepszy sposób. Mój e-mail : talon.shadow.noxus@gmail.com

      Usuń
    2. Jak tylko wrócę z wyjazdu, to odezwę się!
      Dziękuję☺️

      Usuń