Popularne posty

23 lipca 2022

[001, 002] The start of something new

 


Witam wszystkich serdecznie! Pewnie nie możecie uwierzyć w to tak samo jak ja... ale postanowiłam wrócić do wykonywania szablonów i grafiki. Na „zapleczu” mam przygotowanych już parę nagłówków i teraz już tylko wystarczy, abym dodała kod.

Jest mi przykro, że blogspot umarł, ale postanowiłam, że dla osób które jeszcze tutaj czasem zaglądają, będę inspiracją! Tym razem się nie poddam i będę dodawała szablony jak i grafikę. Chciałabym, aby nowe osoby również zapoznały się z możliwością pisania opowiadań na blogspocie, a nie wattpadzie... Brakuje mi opowiadań na bloggerowej platformie... 

Zapraszam jednak do oglądania szablonów!


Pobierz
Cloud x Tifa [Final Fantasy VII]
Nie grałam nigdy w tą grę, ale oglądałam jednego streamera i muszą przyznać, że gra wygląda świetnie, a ta dwójka skradła moje serducho... Cieszcie się nimi jak ja <3
Autor fanartów: Sreliata

Pobierz
Juggernaut [Dota 2]
W Dotę 2 gram tak naprawdę od niedawna, ale zdecydowanie skradła moje serce. Byłoby mi niezmiernie miło, gdyby się okazało, że ktoś również w nią gra!



Do łapki otrzymujecie również moje projekty okładek... Niektórych z nich używam i nie są na pobranie, ale jak widać – mogę również i je tworzyć, jeśli by się komuś podobały...

Na dziś to tylko tyle... ale nie martwcie się! Za niedługo wrócę... Z kim chcielibyście zobaczyć szablony?
Poszukuję nowych stażystów na bloga! Chętnych zapraszam do zakładki Nabór



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz